Pálmafa Project

10 gyomorkímélő recept

Próbálok visszatérni a “való világba” így ünnepek után, bár nagyon nem szaladt el velem a ló, de abszolút nem kívánom a húsos, tejes, tejszínes, lisztes ételeket. Vagy legalábbis erősen koncentrálok rá, hogy ne kívánjam…. Vágyom arra az érzésre, hogy evés után a gyomrom még mosolyogni is bírjon és ne az életéért könyörögjön, hogy na ezt talán már nem kellett volna letolnod, te nő…

Szóval összeválogattam Nektek néhány könnyed, egyszerű ételt, ami segít kicsit gatyába rázni az emésztést, hogy ismét fel tudjuk venni a pörgést a munkába visszatérve.

Klikk a képekre a receptekért!

1. Ha nem ettetek még birsalmát, próbáljátok ki először leves formájában.

DSCF4996

Birsalma krémleves

2. Reggel az aksi feltöltésére ideális ez az itóka.

DSCF5142

Avokádós banánturmix

3. Ha tartalmasabb ételre vágytok, akkor a hagyományos tészta helyett jó megoldás a rizstészta sok sok zöldséggel.

DSCF2942

Sült zöldségek rizstésztával

4. A pesto mindig jó mindig jó ötlet, reggelire, mártogatósnak, tésztára, húsok mellé, ezúttal brokkolival.

DSCF3019

Brokkolipesto

5. Az egyik kedvenc salátám volt tavaly, imádnivaló az íze és a színe is.

DSCF2806

Lazacos grapefruitos avokádó saláta

6. Az alacsony szénhidráttartalmú köles remekül kombinálható zöldségekkel, töltsétek akár karalábéba is.

DSCF3535

Kölessel töltött karalábé

7.  Ilyen sovány is lehet egy krumplifőzelék, a brokkolival jó párost alkotnak, a rozmaring pedig a legjobbat hozza ki a burgonyából.

DSCF4241

Krumplifőzelék brokkolival

8. Az édesről sem kell lemondani, reggelire tökéletes ez a zablisztes banános kenyér.

DSCF2823

Mogyorós banánkenyér

9. A hajdina a köleshez hasonlóan szintén jó alapja lehet bármelyik ebédnek.

DSCF2939

Hajdina fetával és aszalt paradicsommal

10. Inni muszáj. Sokat. Nem a pezsgőre gondolok most…Egy-két gyomor regeneráló gyógytea bármikor elkortyolható.

DSCF2793

Ha tetszett, akkor már csak végig kell kóstolnotok őket!:)

 

 

 

Kommentek


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

| Regisztráció


Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!